Ďakujeme vám za pohodové chvíle, rodinka zrelaxovala ako sa patrí, detičky každý večer pred spaním spomínajú na zvieratká a guličky, môj manžel na výbornú stravu ako od maminky a ja na dokonalú masáž. Akurát plánujeme nejaký výlet, tak verím, že sa čoskoro opäť uvidíme!
Dobrý den, chtěla jsem napsat, že posledních 5 let k Vám jezdíme na prodloužené víkendy i několikrát za rok. Byli jsme ubytovaní v apartmáně, v karavanu i mobilhomu. Váš areál neustále doporučujeme známým. Tento víkend jsme ale byli poprvé nespokojeni. Během celého pobytu jsme byli rušeni hlukem ze stavby, která je v bezprostřední blízkosti našeho ubytování. Jeřáb, bagr, hluk, svařování. Na toto jsme nebyli upozorněni. Tuto skutečnost jsme oznámili na recepci, ale bez odezvy. Kdybychom neměli děti, které se těšily na pobyt, tak bychom pobyt okamžitě ukončili.
Najlepšia dovolenka v Betulke... Deti boli doslova fascinované, super personál, obsluha, jedlo, okolie, ľudia, zvieratá, úplne všetko na jednotku! Určite sa vrátime a už teraz sa veľmi tešííííme!!! Ahoj naša Betulka... Spomíname...
Ďakujeme veľmi pekne za príjemne strávené chvíle, nášmu synovi sa veľmi páčilo. Určite sa ešte vrátime.
Dobrý deň. Chodievame ku Vám s deťmi už asi 6 rokov. Boli sme už ubytovaní v apartmáne aj v stane. Vždy sme boli spokojní a cítili sme sa u Vás príjemne, ale teraz sme ostali nepríjemne prekvapení. Mali sme cestu okolo Vášho penziónu a deti si chceli pozrieť zvieratká, ktorých je u Vás vždy veľa. Na naše prekvapenie stála pri vchode slečna, ktorá od nás pýtala vstupné. Vieme, že v prípade ak sa deti chcú hrať na ihrisku a nie sú ubytované, musí sa za ne zaplatiť poplatok. My sme jej vysvetľovali, že sa zdržíme len chvíľu, kým si deti nepozrú Váš zverinec a na ihrisko nepôjdu. Boli sme na ceste z dovolenky domov a dosť sme sa ponáhľali, takže by sme sa dlho nezdržali. Je nám jasné, že udržanie kvality niečo stojí, ale takýto prístup nás trochu zaskočil.
VILLA BETULA RESORT*** (odpoveď / reply): Pekný deň, Martin. Ďakujeme Vám, že ste nám napísali Váš postreh, a teší nás, že ste nás už viackrát navštívili. Zároveň nás mrzí, ak došlo k nedorozumeniu. Približne od februára 2015 sme prostredníctvom viacerých kampaní a akcií verejne proklamovali zmeny v režime návštevy nášho rezortu a taktiež v cenníku vstupu pre deti aj dospelých do nášho Babylandu. Za posledný rok sme uskutočnili rozsiahle investície do celého areálu. Najrozsiahlejšie od začiatku budovania strediska. Našim cieľom bolo, je a bude poskytnúť rodinám pokiaľ možno čo najkomfortnejšie a najpríjemnejšie zázemie v exteriéri a po novom už aj v interiéri, aby si u nás mohli užiť krásne spoločné chvíle v akomkoľvek počasí a ročnom období. Preto sme vybudovali obrovskú detskú halu s desiatkami atrakcií pod strechou, postavili sme nové exteriérové atrakcie na vonkajšom detskom ihrisku (okrem toho stále staviame ďalšie), vybudovali sme vlastné kolbisko pre kone, ktoré v najbližších týždňoch aj zastrešíme, zrenovovali sme zvieraciu farmu a zrealizovali sme ďalšie úpravy. Iste pochopíte, že v takejto situácii, keď sme nevyhnutne museli rozšíriť aj tím ľudí, ktorí sa o areál starajú, ktorí sa hrajú s deťmi i ktorí návštevníkov obsluhujú, už nebolo technicky ani ľudsky možné, aby bola povedzme návšteva zvieracej farmy alebo detského ihriska bezplatná. Je rovnako nevyhnutné starať sa o preliezky a káry, ako aj o koníky, ovce či prasiatka. Preto sme sa rozhodli zaviesť jednotné vstupné do celého areálu. Klienti si u nás sami vyberú, čo chcú vidieť, zažiť a vyskúšať. Sme presvedčení, že je to férový prístup a nikoho nenútime zaplatiť za niečo, čo nevyužije. Neďaleko od nás pri jednom z aquaparkov nájdete zoologickú záhradu bez interiérových či exteriérových atrakcií, kde Vás vstupné bez ohľadu na to, či ste rodič, alebo dieťatko, stojí 5 €. Je to len pre ilustráciu. My konkurenciu rešpektujeme a chápeme. U nás ponúkame za adekvátnu cenu pokiaľ možno čo najširšiu paletu služieb a atrakcií, ktorú navyše neustále spestrujeme. Budeme radi, ak nás znovu prídete navštíviť a vyskúšate si to aj s detičkami na vlastnej koži :-) Žiaľ, nie sme rezort len na 10-minútové zastavenie a týmto smerom sa už v budúcnosti pravdepodobne ani uberať nebudeme. Ďakujeme Vám za pochopenie a veríme, že sme všetko dostatočne vysvetlili. Prajeme Vám veľa pekných letných dní s rodinkou :-)
Dobry den chcem sa opytat, ja som vam uz pisala, no nakoniec sme sa s manzelom rozhodli ze by sme stravili len vikend na 2 noci. Kolko by stal apartman Klasik, nakolko budeme 3 dospele osoby so svokrou a 2-rocnym synom s polpenziou pripadne plnou penziou? Chceli by sme prist 30. a 31. augusta? Dakujem za info.
VILLA BETULA RESORT*** (odpoveď / reply): Pozdravujeme Vás, Dáška, a ďakujeme za dopyt. V čo najkratšom čase Vás budú prostredníctvom e-mailovej adresy kontaktovať naše kolegyne z recepcie s detailnými informáciami. Prosíme, keby ste sa v budúcnosti obracali priamo na ne :-) Zastihnete ich kedykoľvek na e-mailovej adrese villabetula@villabetula.sk alebo na čísle 0907/812 327. Užite si pekný a príjemný deň :-)
Tak ja neviem. Tolko ospevovana gastronomia... Ceny absolutne premrstene, slaby vyber, porcie nic moc, dlha cakacka. Kava za 2 €, to sme kde? Na Liptove 2015? Vseobecne cele Tatry mi pripadaju z roka na rok viac a viac janosikovske. Ked gastronomia, tak Zakopane, aj ked na druhej strane naco, ked ludom staci aj toto a su ochotni za to calovat.
VILLA BETULA RESORT*** (odpoveď / reply): Dobrý deň, Martin, ďakujeme Vám za Váš názor, hoci nie je pozitívny. Človek sa môže slobodne rozhodnúť, kde strávi svoj čas na dovolenke, koľko na to minie financií, aký si vyberie servis a tiež gastronómiu alebo atrakcie. Taktiež ľudia, ktorí v cestovnom ruchu podnikajú, sa môžu slobodne rozhodnúť, či budú poskytovať služby kvalitné s pridanou hodnotou za vyššiu cenu, štandardné za štandardnú cenu, alebo základné za najnižšiu cenu. Myslíme, že veľa nedorozumení medzi návštevníkmi a poskytovateľmi služieb pramení práve z toho, že klient si vyberie destináciu, ktorá nespĺňa jeho predstavy. Vzhľadom na pestrú konkurenciu v celej Európe vo sfére cestovného ruchu cestujeme takmer po všetkých krajinách v Únii a na základe našich osobných skúseností môžme povedať, že určite nepatríme medzi neprimerane drahé rezorty vzhľadom na rozsah poskytovaných služieb, štýl ubytovania, úroveň gastronómie a kvalitu služieb, ktorú sa zo všetkých síl snažíme hosťom dopriať. Prajeme Vám všetko dobré a šťastnú ruku pri výbere ďalšej dovolenkovej destinácie.
Úžasná dovolenka, pre deti je to RAJ. Naše dievčatá boli z toho všetkého, čo im tu ponúkali, nadšené - preliezky, Babyland, animátorky, koníky... Manžela očarila kuchyňa. Bohaté raňajky, super večere. Veľmi milý personál. Všetko na jednotku. Áno, ceny trochu vyššie, ale za tú kvalitu a spokojnosť to stálo. Ďakujeme veľmi pekne :) Určite sa tu ešte vrátime.
Vymenili sme tohtorocny pobyt pri mori za dovolenku na Slovensku a musim povedat, ze vobec nelutujeme. Boli sme u Vas prvy krat na odporucanie a boli sme velmi milo prekvapeni. Perfektny a mily personal, vyborna kuchyna, nadherne ihrisko ako aj cely areal. Detom sa velmi pacilo. Urcite este prideme. Dakujeme za vsetko.
Predovsetkym vam dakujeme za prijemne straveny den. Boli sme u vas aj minuly rok, takze sme si vsimli navysenie ceny vstupneho... Ale bolo tam vidiet aj kus prace... Ihrisko bolo o zopar hracich prvkov vynovene, ale najviac sa detom pacilo interierove ihrisko, ktore nam prislo vhod prave v case burky. Animatorky sa nam v podstate cely ten cas starali o deti, ci uz s nimi tancovali na podiu, alebo s nimi pripravovali indianske masky na tvar. V case dazda s nimi vymyslali rozne sutaze. Aj ked uz nemame uplne malicke deti a myslela som si, ze u vas asi nevydrzime cely den, bolo to uplne v pohode. A keby nas neodradili ceny v jedalnom listku, tak tam urcite zostaneme az do vecera. K tomu jedalnemu listku mam velke vyhrady. Vysokohorska prirazka a porcie 5-hviezdickoveho hotela a prilis vysoka cena napojov... Myslim, ze prave tento nedostatok vela ludi odradil od stravenia obeda u vas.
Z nasej dnesnej navstevy mame roznorode zazitky. Nase deti sa citili u Vas dobre, ale my dospeli menej. Zacalo sa to na konikoch, kedy sa zo 45 minutovej jazdy stala len 35 minutova. Dakujem vsak za ustretovu reakciu na recepcii, nakoniec sme si mohli zvysok dojazdit. Dalsia vec, ktoru sme necakali, boli ceny v restauracii. Zodpovedaju skor gastronomii, ktoru by sme si vybrali prilezitostne, na slavnostnu prilezitost. S detmi pocas prazdnin riesime obedy na menu. To zial v Betuli nie je. Popri cenach na vstup pre velku rodinu, akou je nasa, su ceny za jedla privysoke. Obednajsia ponuka by zakaznikom vysla v ustrety. Predpokladam, ze do Betule chcu chodit aj rodiny s priemernym slovenskym mesacnym prijmom. Skoda, ze nie je rozumna ponuka zmrzliny. Luxusna holandska znacka v prislusnej cenovej kategorii skor provokuje ako laka rodicov kupit ratolestiam zmrzlinu pocas letnych horucav. Chvalim ponuku detskych jedal, boli chutne a cenovo ako mestske menu. Snad prideme este raz, kvoli detom. Uz vieme odhadnut, co nas caka.
Dobrý deň vám všetkým želám, chcem sa vám veľmi pekne poďakovať za všetko, čo ste pre nás počas našich kachliarsko-kominárskych dní pripravili. Odovzdávam vám pochvaly od našich hostí, boli nadšení prostredím, obsluhou i vašimi službami. Vraj sa k vám veľmi radi opäť vrátia :-) Poprosím odovzdať pozdrav aj celému personálu, ktorý sa o nás staral. Ďakujeme!
Boli sme u vás prvýkrát na akcii Prvé detské kráľovstvo, cestovali sme cca 150 km a stálo to za to. Musím pochváliť rezort, naozaj je veľmi baby friendly, naša 3,5-ročná dcéra ani nechcela odísť ako sa jej všetko páčilo. Okrem príjemného prostredia, kde si každé dieťa nájde čo si len zmyslí, musím pochváliť tím animátorov, boli úžasní. Určite sa niekedy vrátime.
Úžasné dni, vynikajúce jedlo, príjemné prostredie, milí ľudia. Radi sa k Vám opäť vrátime.
Boli sme tu druhýkrát a určite sa ešte vrátime. Práve dokončujú veľké vnútorné ihrisko,tak sa moc tešíme, že aj v zlom počasí bude zábava. Personál bol úžasný, milý, boli sme mimo sezóny, tak bol taký kľud. Pani majiteľka je veľmi šikovná žena, robí úžasné raňajky, veľmi odporúčam... Tešíme sa na ďalšiu návštevu...
Dakujeme za prijemny pobyt. Prave dnes sme od Vas odisli :-) Mali sme rezervaciu na 2 noci, ale tak sa nam velmi pacilo, ze sme si pobyt predlzili este o jednu noc :) V ramci pobytu sme mali len ranajky (naozaj bohate na vyber ), ale Vas jedalny listok nam vyhovoval po kazdej stranke, tak sme aj vecerali u Vas. Jedlo bolo vyborne a aj oku lahodiace. Personal prijemny, ochotny, ustretovy! Izby na urovni. Okolie perfektne, pre deti naozaj na vyblaznenie az az :) Nam sice nevyslo pocasie, ale jeden den sa predsa deti mohli vyblaznit :-) Veeelka spokojnost z nasej strany. Urcite k Vam este tento rok prideme ;-) Deti sa uz teraz tesia :) Zelame Vam vsetko dobre a vela, vela spokojnych navstevnikov :-)
Po několika letech jsme opět vzpomněli na námi nezapomenutelnou VILLU BETULU. Opět jsme si tedy objednali apartmán na jeden týden. Tato dovolená opět předčila naše očekávání. Již dlouho jsme se nesetkali s tak skvělým vedením celého resortu, jakož i velice milým a ochotným personálem. Nelze opomenout ani výjimečnou a výbornou kuchyni. Skvělé vyžití nejen pro děti, ale i pro dospělé. Ale je opravdu obdivuhodné jaké možnosti jsou zde pro děti. Vše bylo super a pět hvězdiček je málo! Těšíme se na léto. Děkujeme
Síce mierne meškám... Navštívili sme vás v lete 2014, ale na tom nič nemení, že pobyt u vás bola super voľba, spokojnosť maximálna, takže sa k vám veľmi radi vrátime. Rezort, ktorý je stvorený ako raj pre deti vrelo odporúčam. Ďakujeme.
Pocas silvestra sme boli ubytovani v Sielnici, kedze sme mali k Vam na skok chodili sme do vasej restauracie a mozem zodpovedne prehlasit, ze to bola naj volba. Prijemny personal, šašo,kuchyna vsetko bolo super! Ďakujeme
Ďakujeme za príjemný pobyt. Pobytu predchádzala krátka návšteva v letnom období, kedy bolo možné vo väčšej miere využiť Váš rezort. Ale aj napriek tomu a hlavne po nasnežení, si naše vnúčatá spoločne s nami doslova vychutnávali pobyt. Ubytovanie bolo na vysokej úrovni, veľmi čisto a útulne. Personál príjemný, milý, možno trošku netaktný, nediplomatický - v jedálni. Ozrejmím. Mali sme pobyt s polpenziou. Hneď po príchode nás v reštaurácii upozornili, že nakoľko máme polpenziu /neviem dôvod/, mali by sme si vyberať z jedálneho lístka primerané jedlá /nie steaky a pod./, ktoré sú cenovo neprimerané - drahé. Neviem, ako som mal tomu rozumieť. Ak sme mali inú stravnú jednotku, ako bola v jedálnom, tak načo nám ponúkali výber z daného jedálneho lístka, ktorý okrem iného bol neprimerane predražený - cena nezodpovedala kvalite jedla /napr. pre deti v podstate nemáte v ponuke žiadnu stravu na šťave/. Máte veľmi neprehľadné účtovanie, na účtenke sa zabudla odrátať polpenzia /riešilo sa to dodatočne/, Pri poukaze uvádzate 10% zľavu na všetku konzumáciu v reštaurácii - nebolo ju vidieť.
Bežného zákazníka tieto skutočnosti "neprehľadné účtovanie"
evokujú myslieť si, že to viac vyhovuje Vám, ako jemu. Ďalej vonku pri vleku, netaktné správanie jedného Vášho "vedúceho pracovníka", prípadne majiteľa - neviem posúdiť, pri zimnom vleku, kde sme sa práve s vnúčatami spúšťali na super kolesách po zasneženom svahu a veľmi príjemnom obsluhujúcom personále, táto osoba veľmi nevyberane napadla pracovníka, ktorý dolu pripínal kolesá s tým, že aby okamžite zrušil druhého pracovníka, ktorý odpojoval deti v hornej časti lanovky, nakoľko vraj na to stačí jeden, ktorý bude dolu a hore sa budú deti samé odpojovať a keď sa im to nepodarí, ten dolný vlek vypne a počká ako to dopadne. Neviem si celkom predstaviť, ako moja 4-ročná vnučka sa hore sama odpojí, prejde pešo k svahu a spustí sa /toto za nich robil horný pracovník, ktorý ich odpojil a posunul až k vrcholu, kde pokračovali dolu/. Táto skutočnosť vo mne zachovala veľmi negatívny pocit z celého, v podstate príjemného pobytu. Nie som dnešný a viem, že vždy ide o peniaze, no nemalo by to byť za každú cenu a hlavne nie, ak ide o zdravie zákazníkov, rekreantov. Taktiež je veľmi žiadúce, ak chcete zvýšiť ubytovanie aj v mimo sezónnych mesiacoch, vybudovať, resp. dobudovať samostatný detský kútik, tak ako to prezentujete. V prípade zlého počasia je problém deti zamestnať v jednej miestnosti. Verím, že môj názor nebudete považovať za zaujatý, nakoľko aj napriek niektorým uvádzaným nedostatkom sa vždy radi k Vám vrátime a taktiež, ako aj doposiaľ budeme Váš rezort odporúčať aj iným.
Prajem veľa spokojných zákazníkov.